czwartek, 8 stycznia 2015

Początek

Kilka razy podchodziłam do prowadzenia bloga, za każdym razem jednak wszystko rozbijało się o tematykę... I w końcu coś zrobiło "KLIK". Oprócz malowania i rysowania, uwielbiam czytać książki oraz oglądać filmy i seriale.  Dlaczego w takim razie nie podzielić się moim amatorskim spojrzeniem?

Ten blog ma być nie tylko zbiorem wynurzeń totalnego laika (nie studiowałam nigdy filmoznawstwa, jestem po prostu dziennikarzem po studiach nie pracującym w swoim zawodzie ;)), ale też doszukiwaniem się głębszego sensu, w tym co prezentują nam na ekranie oraz na kartkach książki twórcy. Nie będę się rozwodzić nad każdym "wielkim hitem zza oceanu" - one dostają dosyć uwagi przecież. Filmy i książki, które zamierzam Wam prezentować muszą przemawiać do mnie wizualnie (filmy i seriale) lub poprzez klimat i opowiadaną historię (filmy, seriale i książki).

I żeby nie było, należę do osób, które najbardziej nie lubią banalnych happy endów, komedii romantycznych, za to uwielbiają mroczny, ponury klimat, stare dobre animacje japońskie (też te, które doczekały się remaków w XXI wieku) oraz aromatyczną kawę (najlepiej z Pożegnania z Afryką na Tomasza ;)).

Mam nadzieję, że niektórzy z Was zdecydują się zostać ze mną na dłużej :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz